8 תשובות
הטיפ הכי טוב זה הכיכר הזאת בקריית מוצקין לשים לב הם אוהבים לעבור שם כיכר כזאת כפולה ענקית
אבל סהכ אחלה מסלול
אבל סהכ אחלה מסלול
שואל השאלה:
נכשלתי פעמיים כבר פה
נכשלתי פעמיים כבר פה
אנונימית
על מה?
שואל השאלה:
פעם ראשונה על הולך רגל מטומטם שהלך על הכביש ואז עלה למדרכה ואז החליט שהוא רוצה לחצות וגם לא הצלחתי לעבור נתיב
ופעם שנייה ב5 דקות הראשונות פספסתי הולך רגל ובטעות בפנייה שמאלה מנתיב ימני נכנסתי לנתיב שמאלי ישר
פעם ראשונה על הולך רגל מטומטם שהלך על הכביש ואז עלה למדרכה ואז החליט שהוא רוצה לחצות וגם לא הצלחתי לעבור נתיב
ופעם שנייה ב5 דקות הראשונות פספסתי הולך רגל ובטעות בפנייה שמאלה מנתיב ימני נכנסתי לנתיב שמאלי ישר
אנונימית
על ממש שטויות אז חוץ מזה נשמע שאת נוהגת סבבה
אין סיבה שלא תעברי את הטסט הבא
אין סיבה שלא תעברי את הטסט הבא
שואל השאלה:
יש לי היום ולא ישנתי כל הלילה מכאבי בטן
ומרגיש לי שאני שוב ייפול על דברים מטומטמים ובאמת שאני נוהגת פצצה בשיעורים רגילים אבל בטסט מתפקשש לי
יש לי היום ולא ישנתי כל הלילה מכאבי בטן
ומרגיש לי שאני שוב ייפול על דברים מטומטמים ובאמת שאני נוהגת פצצה בשיעורים רגילים אבל בטסט מתפקשש לי
אנונימית
הכל טוב תכיני לך איזה קפה ותתרכזי בטסט
אל תשכחי את כל המראות ותמרורים ותנהגי טיפה נמוך יותר, תמיד תצפי שיקפוץ לך איזה מישהו לכביש באיזור של מעבר חצייה
כשאת מתקרבת למעבר חצייה תורידי לאיזור ה20 למרחק בלימה.
ובהצלחה רבה תעדכני אותי :)
אל תשכחי את כל המראות ותמרורים ותנהגי טיפה נמוך יותר, תמיד תצפי שיקפוץ לך איזה מישהו לכביש באיזור של מעבר חצייה
כשאת מתקרבת למעבר חצייה תורידי לאיזור ה20 למרחק בלימה.
ובהצלחה רבה תעדכני אותי :)
שואל השאלה:
תודה אני יעדכן
תודה אני יעדכן
אנונימית
באותו הנושא: