2 תשובות
להרגע, לקחת את זה בקלות כמו שיעור נהיגה.
להסתכל במראות בעיקר הצגה אבל שיראה שאת לא מביטה לשנייה שאת מסתכלת מאותת.
כמובן להישאר בימין במידה הצורך ולהסתכל קדימה על הדרך, אם את רואה שלט פנייה שמאלה תאותתי כבר לפני שהוא אומר לך זה מראנ לו שאת מסתכלת על הדרך ועל השלטים.
את אמורה להכיר את האזור שהם לוקחים אותך, לקרית אתא למקום שחוצים בו ילדים הכביש המעצבן הארוך הזה להגיע אליו לאט, ובכללי למעגלי תנועה ולמעברי חצייה.
וסהכ תשארי רגועה יהיה בסדר בהצלחה :)