תשובה אחת
לפעמים הסימונים בכביש לא משהו אז ממש להיות זהירים
ברחובות שם תמיד להתסכל אם זה חד או דו סטרי
להיות ערני לתמרורים
להימנע מבורות
בהצלחהה
ברחובות שם תמיד להתסכל אם זה חד או דו סטרי
להיות ערני לתמרורים
להימנע מבורות
בהצלחהה
באותו הנושא: