תשובה אחת
לפעמים הסימונים בכביש לא משהו אז ממש להיות זהירים
ברחובות שם תמיד להתסכל אם זה חד או דו סטרי
להיות ערני לתמרורים
להימנע מבורות
בהצלחהה