2 תשובות
לא נורא בכלל לא מעיד עלייך כלום זה ריאלי כנראה את יותר טובה בהומני. נסי להוציא 50 ויש לך אפשרות לשפר.
אנונימית
לא נורא, אני טעיתי בחצי מהשאלות במבחן הקשה בתרגול ויצאתי עם הדפר הכי גבוה
המבחן דפא הוא אדפטיבי אז זה אומר שלא כל השאלות יהיו בהכרח רמה קשה, אז אין מה להילחץ
אנונימית