5 תשובות
אם אתה הולך עלזה עכשו אז זה ממש לא מאוחר
קודם תתחילי ותראי אם באמת יש לך פוטנציאל בזה, יכול להיות שמאוחר אבל אם תתאמני ותעבדי קשה יכול להיות שתדביקי את הפער
שואל השאלה:
^שהייתי קטנה יותר הייתי שנה בטניס וממש אהבתי והייתי טובה אבל הפסקתי מסיבות אחרות ואני ממש רוצה לחזור לזה אבל אני לא בכושר וכבר שנים שלא התאמנתי בזה
^שהייתי קטנה יותר הייתי שנה בטניס וממש אהבתי והייתי טובה אבל הפסקתי מסיבות אחרות ואני ממש רוצה לחזור לזה אבל אני לא בכושר וכבר שנים שלא התאמנתי בזה
אנונימית
תתחילי תראי אם את נהנית מזה עדיין ואיך ילך לך ואז תחליטי מה לעשות
שואל השאלה:
תודה עזרת לי מאוד(:
תודה עזרת לי מאוד(:
אנונימית
באותו הנושא: