9 תשובות
אסור ללמד נהיגה, המורה שלי לא מלמד כבר שבועיים
שואל השאלה:
אז שלי מלמד
אנונימית
הוא די עובר על החוק אם הוא מלמד
תגידי לו שאת רוצה לבטל הוא לא אמור להגיד לך כלום, זאת בחירה שלך
שואל השאלה:
למרות שזה התראה מאוחרת ?
אנונימית
תכתבי לו במוצש
חוץ מזה אני לפעמים מבטל שעה לפני
לא קשור להתראה מאוחרת או לאהמורה שלך על פי החוק צריך לציית לחוק, אם הוא לא פועל על פיו את צריכה לפעול על פי החוק ואת ממש רושמת לו שאת רוצה לבטל על פיו
אפשר לעשות שיעורים יש אישור כבר אולי איפה שאתם גרים אסור אבל בצפון אפשר תגידי לו בול מה שאת חושבת זה ממש לגיטימי לפחד ואף אחד לא ישפוט אותך על זה
כן הכל בסדר פשוט תרשמי סליחה על ההתראה המאוחרת.. וזהו זה ממש מוצדק. חוץ מזה כסף שלך