4 תשובות
למצוא עבודה..... תחפשי בפייסבוק או אינסטגרם של מקומות, תלכי פיזית לחנויות תשאירי פרטים, לא חסר דרכים למצוא במיוחד במרכז, ליטרלי כולם צריכים לכי תסתובבי בבילו ותשאלי קופאים ויחזרו אלייך
לכי לקניון תשאלי חנויות אם הם מחפשים עובדים, או שתחפשי בסחבק, את יכולה גם לעשות בייביסיטר או דוגיסיטר
שואל השאלה:
זה נשמע מאוד קל אבל הייתי במלא חנויות והגיל זה פקטור מאוד רציני, כמעט ולא מקבלים ואלה שכן כבר מרוב שמלא בני נוער עובדים שם כבר אין.
בפייסבוק גם כנ"ל השארתי מלא מודעות, אני ממש מקווה שאמצא :)
זה נשמע מאוד קל אבל הייתי במלא חנויות והגיל זה פקטור מאוד רציני, כמעט ולא מקבלים ואלה שכן כבר מרוב שמלא בני נוער עובדים שם כבר אין.
בפייסבוק גם כנ"ל השארתי מלא מודעות, אני ממש מקווה שאמצא :)
תשקרי שאת בת 16, וכשיצטרכו להביא לך משכורת תבקשי צק או שיעבירו לחשבון של אחד ההורים שלך
באותו הנושא: