9 תשובות
תמיד אפשרי אחי
שואל השאלה:
לא מאוחר מדי לחפש?
אנונימי
אחי אני מצאתי עבודה תוך 5 ימים
ממש לא
בכל מקום צריך עובדים
אני את העבודה שלי מסיים החודש
התפטרתי כבר
חודש אחרון
אנונימי
בטח
שואל השאלה:
תודה אוהב צ'אט
אנונימי
בטח אפשר תמיד
פשוט תדבר עם איזה חבר שעובד ויכול לעזור לך או שאולי זה יכול להשמע מוזר אבל זה הכי בסיסי אחי , פשוט תשאל בחנויות אם הם צריכים עובדים וזהו קל ופשוט