9 תשובות
תמיד אפשרי אחי
כן בטח
שואל השאלה:
לא מאוחר מדי לחפש?
לא מאוחר מדי לחפש?
אנונימי
אחי אני מצאתי עבודה תוך 5 ימים
ממש לא
בכל מקום צריך עובדים
אני את העבודה שלי מסיים החודש
התפטרתי כבר
חודש אחרון
בכל מקום צריך עובדים
אני את העבודה שלי מסיים החודש
התפטרתי כבר
חודש אחרון
אנונימי
בטח
שואל השאלה:
תודה אוהב צ'אט
תודה אוהב צ'אט
אנונימי
בטח אפשר תמיד
פשוט תדבר עם איזה חבר שעובד ויכול לעזור לך או שאולי זה יכול להשמע מוזר אבל זה הכי בסיסי אחי , פשוט תשאל בחנויות אם הם צריכים עובדים וזהו קל ופשוט
באותו הנושא: