38 תשובות
תעשי עם חברה גאונה
תנסי לעשות אפילו רק חלק שלא יהיה חוסרים
שואל השאלה:
אני בן אבל תודה
לחרוש זה ישתלם לך
תנסה לעשות בחלקים כל יום חלק קטן ואז תתקדם לאט לאט
תעשה בין ארבעה לחמישה תרגילים ביום.
thv
איזה כיתה אתה?
רגע לאיזה כיתה אתה עולה?
נשאר עד ללימודים עוד 10 יום תעשה כל יום עשר.
תחרוש
תעשה את זה בשביל עצמך לא כדי שהמורים יסמנו לך וי שהכנת
תעתיק
תעשה כל יום 10 שאלות וככה תסיים את העבודה ב6 ימים
גם אני לא התחלתי
תתחיל עכשיו
אוליי לא לחרוש אבל כמה תרגילים ביום
זה להגשה? אם לא תעשה מכל סוג שאלה חלק
תחרוש ,זה יהיה לך שווה את זה ואם אתה רוצה אתה יכול ללמוד עם חבר טוב מהכיתה שלך ותפצלו תרגילים נגיד אתה עושה תרגילים 1 עד 30 והוא 30 עד 60
הייתי באותו מצב ען הרבה שאלות אומנם לא 60 אבל עדיין ונכנסתי ללחץ אבל הכל טוב תפסי ראש ובזמן שנשאר תחרשי את זה כמובן שאם זה מקצוע חשוב אולי לא שווה את ההשקעה פשוט אצלי זה היה מתמטיקה
לחרוש, מוזמן/ת לבקש ממני עזרה בפרטי, אני אוהב שאלות במתמטיקה
אני עשיתי וסיימתי בתוך קצת יותר משבוע
גם היה בערך 60 שאלות
תעשה את זה פשוט
60 שאלות זה לא כזה הרבה
אפשר להכניס את זה ב12 ימים שנשאר לחופש
כל יום תעשה 5 שאלות לא כולל היום וזהו עד ה1/9 תסיים
תשלמי אני עושה לך
שואל השאלה:
אתה עולה לכיתה י
תעשה לפחות חצי אתה יכול גם לחפש את השאלות בגוגל כנראה שיש אותן שם
אנונימית
שואל השאלה:
אני*
60 שאלות זה סבבה נשאר עוד 11 יום אל תדאג אתה עולה לכיתה י?
שואל השאלה:
^כן
טוב אם תצטרך עזרה תגיד לי אני גם מורה פרטית ל-5 ו-4
לוותר
במה זה כבר יועיל לך
אתה יכול להתחמק בין שאלות זה בסדר הכל טוב, תוריד שאלה 2 ככה 6-7-8, לא ישימו לב גם ככה המורים מדפדפים ושמים עלייך זין
לחרוש את החיים
ולהגיד למורה ששכחת אבל עשית די הרבה אחר כך
ואמפ ואמפ
גם רני בקושי התחלתי
תעשה 6-10 תרגילים ביום ותסיים מהר.
אני בקושי התחלתי, שלי היא לאוניברסיטה, ויש לי שמונים תרגילים בה, שכל אחד הוא חצי שעה אם לא יותר וההפרעות קשב שלי לא עושות את העבודה קלה יותר, ואני צריך להגיד את זה בראשון לספטמבר
תרגע אם אני אסתדר (ואני אסתדר) גם אתה תסדר.
תעשה את העבודה, זה חשוב.

מקווה שעזרתי
תעשי יהיה לך הרבה יותר קל כל השנה
תחרוש
מקסימום אם חרשת ואתה רואה שלא הספקת אז תבדוק תשובות בגוגל וכזה אבל לפחות באמת תנסה
לחרוש אני בדיוק מתחילה את שלי