4 תשובות
כולם מעדיפים לשחק ולא לעבוד
לא... כנראה עדיין לא מצאת את העבודה שהיא כמו משחק בשבילך או שלא הבנת כמה חשוב לעבוד... בהצלחה
שואל השאלה:
אז זה אומר שכולם דפוקים
משחקים זה רק עד הצבא וזהו
אז זה אומר שכולם דפוקים
משחקים זה רק עד הצבא וזהו
אנונימית
לא.
האמת היא שאנשים אוהבים לעבוד כי עבודה זה החיים שלהם ויכול להיות שלהם זה מרגיש כמו משחק.
כל דבר שאתה אוהב לעשות זה לא תמיד משהו שמרגיש לך כמו עבודה. כן, יש עבודות שמרגישות כמו עבודה והאנשים שעושים אותן כנראה נהנים מלהרגיש כאילו הם עובדים אבל כמו שאת נהנית מלשחק ככה הם נהנים מלעבוד ויש עבודות שהן גם מרגישות כמו משחק בשביל העובד. זה די טריקי.
האמת היא שאנשים אוהבים לעבוד כי עבודה זה החיים שלהם ויכול להיות שלהם זה מרגיש כמו משחק.
כל דבר שאתה אוהב לעשות זה לא תמיד משהו שמרגיש לך כמו עבודה. כן, יש עבודות שמרגישות כמו עבודה והאנשים שעושים אותן כנראה נהנים מלהרגיש כאילו הם עובדים אבל כמו שאת נהנית מלשחק ככה הם נהנים מלעבוד ויש עבודות שהן גם מרגישות כמו משחק בשביל העובד. זה די טריקי.
באותו הנושא: