5 תשובות
זה תלוי על מה אתה מסתכל
כי יש גם דברים שבהם לבנים הרבה יותר קל לבטא את עצמם או לעשות
אבל כן אני מסכימה איתך זה פשוט לא תקף לכל דבר אתה פשוט מסתכל על זה יותר כללי אבל בתכלס זה יותר ספציפי
כי יש גם דברים שבהם לבנים הרבה יותר קל לבטא את עצמם או לעשות
אבל כן אני מסכימה איתך זה פשוט לא תקף לכל דבר אתה פשוט מסתכל על זה יותר כללי אבל בתכלס זה יותר ספציפי
זה נכון
אני מבינה אותך וזה גם קצת נכון
אבל אנשים תמיד שופטים בסופו של דבר אז פשוט תעשה מה שעושה לך טוב ואל תשים על ביקורות של אחרים
אבל אנשים תמיד שופטים בסופו של דבר אז פשוט תעשה מה שעושה לך טוב ואל תשים על ביקורות של אחרים
זה תלוי במה
יש דברים שאני מרגישה שלבנים הרבה יותר קל לבטא את עצמם ויש שלא
יש דברים שאני מרגישה שלבנים הרבה יותר קל לבטא את עצמם ויש שלא
זה לא נכון
זאת תחושה אישית
זאת תחושה אישית
באותו הנושא: