התחברות הרשמה

באח הגדול כל פעם ששלקה הייתה בוכה ואיסקוב בא לנחם אותה הוא אומר לה "סתכלי עליי רגע"

זה קצת קשה ליצור קשר עין שאתה בוכה אז למה הוא ישר מבקש מימנה שהיא תסתכל אליו? אפשר לנחם ולדבר גם בלי קשר עין
23 ביוני 2025, 18:41
האח הגדולארז איסקובשלי סנדרובבכיעידוד    
2 תשובות
קשר עין זה הדבר הכי מחבר בעולם
ובזמן הזה שאתה הכי קרוב רגשית מה שאתה אומר מאוד ישפיע ויזכרו את זה
זה נשמע חרטוט אבל זה נכון
(
(ט)יפה מש(ו)געת❤:)
סוג של סימן של שליטה שיש מישהו פה
סמאגון.
באותו הנושא:
מה האח הגדול יעשה אם יראו ששלקה מפתחת הפרעות אכילה?
ארז איסקוב מהאח הגדול חתיך לדעתכן?
אתם חושבים ששלקה מהאח הגדול בכיינית ודרמטית?
רק אני או ששלקה מהאח חייבת לצאת?
אתם חושבים ששלקה צריכה לצאת הבית ?
רק לי מרגיש ששלקה מאח הגדול היא דביקי ?
רק אני חושבת ששלקה האח הגדול בהמה
הלם ששלקה האייקונית מהטיקטוק הולכת להיות באח הגדול יואו איזה כיף
ארז איסקוב מהאח הגדול הוא קווקזי או בוכרי?
לארז איסקוב מהאח הגדול יש תביעת עין על בחורות לדעתכם?
יאו אני בשוק ששלקה נכנסת היום לאח הגדול