התחברות הרשמה

רק אני חושבת ששלקה האח הגדול בהמה

16 ביוני 2025, 18:02
האח הגדול 4האח הגדול    
3 תשובות
רק את
urfav
היא מזה מותק
ק
קאפיברית
כן
J
Just._.me
באותו הנושא:
מה האח הגדול יעשה אם יראו ששלקה מפתחת הפרעות אכילה?
אתם חושבים ששלקה מהאח הגדול בכיינית ודרמטית?
אתם חושבים ששלקה צריכה לצאת הבית ?
הלם ששלקה האייקונית מהטיקטוק הולכת להיות באח הגדול יואו איזה כיף
יאו אני בשוק ששלקה נכנסת היום לאח הגדול
רק אני חושבת ששלקה שחקנית ברמות בהאח הגדול? נכנסה לדמות
אומרים ששלק או שלקלק?
אכלתי עכשיו כמו בהמה , גם טוסט וגם בורקס גדול בקפיטריה ואני מרגישה רע עם עצמי ..
אלוהים אסר על משכב בהמה, אבל הרוב הן בהמות, אז מה עושים?
אומרים ששלק או שלקלק?
אתם רוצים להגיד לי שהבהמה הזאת זכתה בתוכניות הקודמות של האח הגדול?