10 תשובות
כן אני גם חושבת
עם כל האהבה שיש לי אליה היא ילדותית מידי ואובססיבית מידי לארז
עם כל האהבה שיש לי אליה היא ילדותית מידי ואובססיבית מידי לארז
שואל השאלה:
ומה שמרגיז שאיסקוב אומר שלקה ילדה ועל מאי זורק הערות מיניות
ומה שמרגיז שאיסקוב אומר שלקה ילדה ועל מאי זורק הערות מיניות
אנונימית
וואי כן אמאלה
היא ילדה היא לא מצאימה לשם
היא רק מביכה את עצמה שם
היא רק מביכה את עצמה שם
אנונימי
היא לא מוכנה לתוכנית הזאת
גם מאי
שתיהן ילדות
גם מאי
שתיהן ילדות
גם אני חושבת
לא להמציא שלקה עד לגמר ושכל הקנאים ישרפו
ארז צריך לצאת ואז אולי היא תתפתח שם
אנונימית
^^ זה דוחה אותי
גם אני חושב היא גם צבועה וביריונית