6 תשובות
ממד
מה שבא לך
אנונימית
עדיף ממד אבל אם יותר נוח לך אז בחדר ואז תקומי לרוץ
עדיף ממד
שואל השאלה:
מצד אחד בא לי בממד כי אין לי כוח לקום אם תהיה אזעקה
אבל מצד שני בא לי בחדר שלי כי סתם אין לי כוח לנחירות של אחותי חחחחח
אנונימי
תנצל את זה שיש לך ממ"ד בבית אחי ותישן בו עד שתיגמר המלחמה ככה לא תצטרך לקום בלילה