10 תשובות
רצוי בממד אבל אם יש לך כוח לקום בלילה אז תשני בחדר
את יכולה לישון גם בממד וגם בחדר שלך
עדיף בממד , ככה לא תצטרכי לקום..
עדיף בממד , ככה לא תצטרכי לקום..
אם את יכולה בממד אז עדיף
תישני בחדר מקסימום תקומי
אם הממד לא קרוב אלייך רצוי לישון שם
תלוי איפה את גרה אני ישנה בחדר שלי
לדעתי יהיה פשוט יותר נוח לישון בממד במקום לרוץ לשם ,כי אני די בטוחה שיהיה
רצוי בממד ואם יש לך זמן התראה מראש אז מקלט עדיף
אין כרגע שום הודעה שאומרת שצריך לשהות בתוך מרחב מוגן
לא חושבת שיש צורך, יש מספיק זמן לעבור במקרה ויהיה שוב, אבל אם זה מה שנותן לך ביטחון לכי על זה
לא חושבת שיש צורך, יש מספיק זמן לעבור במקרה ויהיה שוב, אבל אם זה מה שנותן לך ביטחון לכי על זה
את יכולה בחדר שלך עם הוא קרוב לממד
אמור להיות גל שלישי עוד מעט אז אפשר לשקול לישון בממד
אמור להיות גל שלישי עוד מעט אז אפשר לשקול לישון בממד
באותו הנושא: