8 תשובות
היום הם רוצים לירות משהו כמו 1000 טילים אז פשוט צריך להישאר ליד מרחב מוגן. לא ברור מתי הם יעשו את זה
שואל השאלה:
מאיפה הבאת את זה?
מאיפה הבאת את זה?
אנונימית
אם יש לך אפשרות עדיף לדעתי
היה כתוב בחמל לפני כמה שעות
תישני מחוץ לממד עם טלפון קרוב, ואז במקרה של אזעקה את תדעי
אנונימי
אי אפשר להבטיח כלום
אין למה לישון בממד אבל עדיף להישאר קרוב
בחמ"ל רשמו שההערכה היא שנשארו להם פחות מ2000 טילים
בחמ"ל רשמו שההערכה היא שנשארו להם פחות מ2000 טילים
באותו הנושא: