8 תשובות
זה גבר לא אישה
מציאותי שהיא תחשוב ככה
ויש מספיק סיבות להעיף אותה
ויש מספיק סיבות להעיף אותה
היא ריגשית יותר מדי
כל הזמן אנטי
כל הזמן במגננה
כל הזמן חושבת שכל דבר שאומרים לה הכי קטן זה נגדה וזה כדי לרדת עליה או משהו..
בן אדם עם אישיות מבאסת של החיים.
בטוח היא תחשוב שהיא מודחת על משהו שלילי. ובצדק כי זה באמת נכון, אנשים לא סובלים אותה
כל הזמן אנטי
כל הזמן במגננה
כל הזמן חושבת שכל דבר שאומרים לה הכי קטן זה נגדה וזה כדי לרדת עליה או משהו..
בן אדם עם אישיות מבאסת של החיים.
בטוח היא תחשוב שהיא מודחת על משהו שלילי. ובצדק כי זה באמת נכון, אנשים לא סובלים אותה
בלי קשר לזה שהיא טרנסית היא מגעילה דיי
רגשי נחיתות
כן כי המון פעמים כששונאים אותה יוצאת טרנספוביה גם אם לבן אדם אין באמת בעיה עם טראנסים
קיצר האינטרנט מלא באמירות על זה שהיא גבר
קיצר האינטרנט מלא באמירות על זה שהיא גבר
ואו כן שונאת אותה
אבל זה דיי עובדה, 90% מהתגובות באינטרנט עליה הן טראנספוביות ופונים אליה בלשון זכר
באותו הנושא: