23 תשובות
מאוד
ראיתם איך הוא בא עליה אם טל לא היה עוצר אותו הוא היה מתחיל להיות אלים איתה
חד משמעית
איך אתם הייתם מתנהגים אם משום מקום מולכם מתחיל ריב מכות
כן
היא עשתה בכוונה נחשת צפע
חייבת לעוף בזריז
היא עשתה בכוונה נחשת צפע
חייבת לעוף בזריז
כן מאוד מה היא מדברת על הילדים זה קו אדום
הוא התחיל את הריב איתה אז איך היא האשמה פה?
אז מה הוא שואל מה יש לה בין הרגליים?
הוא לא התחיל היא התגרתה בו
ואז היא דיברה על הילדים שלו
ואז היא דיברה על הילדים שלו
גלעד לא היה מרביץ לה בטח רק היה מתקרב צועק ומקלל די
והיא עשתה לו דווקא
והיא עשתה לו דווקא
מה הוא התחיל, הוא הצביע עליה מאחורי הגב שלה ואמר שיש לה פרצוף תחת
ראיתי את התנועות שהוא עשה הוא משוגע לגמרי
קצת, לדעתי כן אבל אני לא ממש יכולה לשפוט כי היא באמת חשבה וזה היה ממש נראה ככה שהוא הולך להרביץ לה אז היא ניבהלה אבל מצד שני הוא לא עשה לה כלום
ולא מרימים יד על אישה בחיים
כן אבל אנחנו לא יודעים מה היה קורה אם טל לא היה עוצר אותו הוא ממש הרים את הקול עליה
אני חושבת שהיא הייתה פשוט מבוהלת מהסיטואציה
מצד אחד אני חושבת שזה היה מוגזם להעיף אותו אבל מצד שני יכולה להבין שאם היה נשאר אלאיה הייתה מרגישה ממש לא בטוחה ובנוח להסתובב בבית :(
מצד אחד אני חושבת שזה היה מוגזם להעיף אותו אבל מצד שני יכולה להבין שאם היה נשאר אלאיה הייתה מרגישה ממש לא בטוחה ובנוח להסתובב בבית :(
אנונימית
אני לא אוהבת את אלאיה בכלל ועדיין מבינה את הסיטואציה
אנונימית
גם כולם שם הלחיצו אותה על כלום אמרו לה צאי צאי כאילו הוא הולך לאכול אותה מי שישמע
לא מוצדק בכלל יאללה נקסט
לא מוצדק בכלל יאללה נקסט
הגזימה באמירה שלה והגזימה בתגובה שלה
הוא לא נגע בה, אפילו לא הספיק לראות אותה מעבר לדלת והיא בוכה כאילו מי ישמע..ניסו להרוג אותה
הוא לא נגע בה, אפילו לא הספיק לראות אותה מעבר לדלת והיא בוכה כאילו מי ישמע..ניסו להרוג אותה
שמישהו יסביר לי מה קרה לא הספקתי לראות *סמיילי בוכה*
ממש לא , היא הייתה בהלם והיא גם בכתה ורעדה
כןן מה יש לה הוא לא נגע בהה
ממש לא
באותו הנושא: