5 תשובות
באמת שחיבבתי את אלאיה, אבל מרגיש לי שהיא מחפשת את כולם.

לורן ושלי אני לא מחבבת אותן, ואחלה שלקה, באמת יש לה לב טוב.
גם אני חיבבתי אותה בהתחלה אבל די היא מאוסה ומתנהגת בצורה לא יפה צריך תאמת יש מלא אנשים שאני רוצה שיעופו אז קיצר היא הרסה לעצמה לגמרי
חשבתי שהיא תיהיה כמו פרידה כזו, cunty, diva, serving realness כזו. אבל עכשיו היא משדרת insecure וחיה בסרט...
שואל השאלה:
בדיוק. בכלל הקטע עם שלקה חתם לי את הסיפור איתה שהיא צבועה ומתנשאת . ירד לי ממנה סופית
לא מבינה מה הקטע שלה עם שלקה