5 תשובות
כנראה שולחים טופס שלמבחן
שואל השאלה:
כן אבל כאילו יש עליך מצלמות או משהו ?
כן אבל כאילו יש עליך מצלמות או משהו ?
אהה אין לי מושג, בתכלס את יכולה להעתיק
שואל השאלה:
מה כן איך עושים?
מה כן איך עושים?
את צריכה לפתוח מצלמה לפנים ואת צריכה לעשות שיתוף מסך תוך כדאי ששולחים לך טופס.
באותו הנושא: