2 תשובות
בעיקרון זה תלוי, יש מורים שעושים את זה דרך google forms שזה שאלון אינטרנטי, ויש מורים ששולחים את הטופס של המבחן ואתם פותרים על דף, מצלמים ושולחים.
כמובן שחובה להיות עם מצלמה פתוחה
בהצלחה :)
עונים על שאלות.. במחשב..
כרגיל רק שזה במחשב וצריך להיות במצלמה.
אמורים להסביר לכם