10 תשובות
פשוט עושים
עם מצלמה על כל הפנים
אצלינו שלחו קובץ עם השאלות ואז היה צריך להקליד את התשובות ולהעלות
אצלנו המבחן היה בגוגל דוקס והיינו צריכים לכוון תמצלמה מאחורה כדי שיראו אותנו+את המחשב ושאנחנו לא מעתיקים חלילה
אצלנו צריך 2 מצלמות אחת על הדפים אחת על הפנים
אנונימית
שואל השאלה:
אבל אפשר להעתיק דרך הטלפון, אז מה ההיגיון בזה?
וגם אם מבקשים להפעיל מצלמה בטלפון, אפשר להיות באינטרנט דרך טלפון אחר, אז מה ההיגיון?
אנונימית
האמצ שאין הגיון בזה
אין היגיון.
לפתוח את המצלמה חובה
בכל מקום יש הנחיות אחרות, בגדול זה מצלמה עם שיתוף מסך