12 תשובות
ללכת לישון
לכי לישון על זה
\/ כן
לישון
שואל השאלה:
מכבי שמחות ;(
אז לא לשים לו עוקב?
מכבי שמחות ;(
אז לא לשים לו עוקב?
אנונימית
עכשיו? עדיף ללכת לישון
לא עכשיו
שימי לו עוקב מחר
שימי לו עוקב מחר
למה קיבלתי פרח רק על זה שכתבתי כן
שואל השאלה:
ככה אני בן אדם נדיב
נשים לו עוקב מחר אז
ככה אני בן אדם נדיב
נשים לו עוקב מחר אז
אנונימית
יאי איזה נדיבה
עוקב ותגיבי לו על סטורי
שואל השאלה:
דיברנו פנים אל פנים
דיברנו פנים אל פנים
אנונימית
באותו הנושא: