7 תשובות
עזבי אותו
את רוצה להיות עם מישהו שמדבר עם מלא בנות?
את רוצה להיות עם מישהו שמדבר עם מלא בנות?
שואל השאלה:
^^הוא מדבר איתן כי הן חברות טובות שלו.
לא בקטע רומנטי או משהו כזה.
^^הוא מדבר איתן כי הן חברות טובות שלו.
לא בקטע רומנטי או משהו כזה.
אנונימית
שואל השאלה:
יש לי ערך עצמי מאוד גבוה חחח.
אני בת 15.
אולי קצת הגזמתי שאמרתי חצי שכבה אבל כן מדבר עם בנות פשוט לא איתי.
מבינה למה אתם אומרים לי לרדת ממנו זה ממש מובן ואם מישהי אחרת הייתה שואלת את זה הייתי עונה בדיוק ככה. אבל זה ממש קשה, זה לא משהו שקורה בשניה.
מה לעשות כדי לרדת ממנו חחח?
יש לי ערך עצמי מאוד גבוה חחח.
אני בת 15.
אולי קצת הגזמתי שאמרתי חצי שכבה אבל כן מדבר עם בנות פשוט לא איתי.
מבינה למה אתם אומרים לי לרדת ממנו זה ממש מובן ואם מישהי אחרת הייתה שואלת את זה הייתי עונה בדיוק ככה. אבל זה ממש קשה, זה לא משהו שקורה בשניה.
מה לעשות כדי לרדת ממנו חחח?
אנונימית
תתחילי איתו ותגידי מתישהו אני אוהבת את השיער/עיניים/סטייל שלך או משהו כזה
שואל השאלה:
^^אין לי אותו באנשי קשר ואני לא עוקבת אחריו באינסטגרם חחח
^^אין לי אותו באנשי קשר ואני לא עוקבת אחריו באינסטגרם חחח
אנונימית
בהצלחה, כנראה שהוא סתם פופלרי, תנסי להיות חברה שלו שכיף לו לדבר איתך וזה יעבוד
שואל השאלה:
חחח תודהה
חחח תודהה
אנונימית