41 תשובות
כן זה כזה גרוע , ממליץ לנתק את הקשר הזה במקרה הזה
אנונימי
עדיף שתדבר על זה איתה, זה בכלל לא טוב ובמקרה כזה עדיף כבר להיפרד
שואל השאלה:
אני רגיל אליה פשוט, נוח לי, הסקס נדיר והיא לא עושה לי בעיות בקטע של רבה איתי

אני לא יודע מה לגבי העתיד, אני באמת לא חושב על זה
אנונימי
מה זה גרוע?
זה לא גרוע זה איך שאתה מרגיש וזה בסדר אז אתה לא מאוהב בה אין מה לעשות זה לא שאתה עושה לה בכוונה או משהו פשוט לא מרגיש כמוהה
תעשה את הדבר הנכון ותפרדו בשבילה ובשבילך תלך תחווה ותהנה ומתישהו תמצא מישהי שאתה כן תאהב וגם תמשך אליה
ואם אתה ממש רוצה עדיין מין וסקס יש הרבה אקסים שממשיכים לשכב למרות שהם נפרדו פשוט צריך לדעת איך לעשות את זה בלי לתסבך לעצמך את החיים
זה נשמע כאילו אתה הולך לפגוע בה ממש
שואל השאלה:
גברים שהיו בזוגיות ויתנו לי את הנקודת מבט שלהם?
אנונימי
אני הייתי בזוגיות וזה בסדר פשוט תפרד ממנה כי אתה סתם תגרום לה להשאר איתך למרות שאין אהבה מהצד שלך

וגברים כן מרגישים אהבה אנחנו בני אדם וגם אנחנו מתאהבים ואפילו לפעמים יותר חזק מהבחורה זה קורה וזה יקרה גם לך
שואל השאלה:
הרגשת שאתה ממש אוהב אותה? מה זה בדיוק התחושה הזאת?
אנונימי
הרגשתי בדיוק כמו חברה שלה הייתי עושה בשבילה הכל מרגיש כאילו אני אמות בשבילה
הייתי מוכן לצאת ב4 לפנות בוקר מהבית שלי בגשם סתם כי היא רבה עם אחותה
לעשות דברים הזויים כל הזמן לרצות לראות אותה לקנות לה לעשות לה לראות את האושר שלה עושה לי טוב
וככה אתה תרגיש שתתאהב וכנראה הבחורה שאתה איתה עכשיו זאת לא הבחורה וזה בסדר גמור
שואל השאלה:
וואו אחשלי זה נשמע מוגזם, אתה בטוח שזה אהבה ולא אובבסיה?
אנונימי
שואל השאלה:
אני לא אצא בארבע בלילה בגשם גם בשביל אח שלי
אנונימי
לא זאת אהבה אצל כל אחד זה מתבטא אחרת באיך שהוא גדל ומה שהוא ראה בבית
מבחינתי זה לעשות משהו רומנטי לבת זוג שלי שאני בא בלילה שהיא מבקשת שאבוא גם בשעות הכי מוגזמות לרצות שיהיה לה תמיד טוב לנסות לראות אותה בכל רגע שיש לי זמן ככה זה
אובססיה זה משהו אחר אני יכול להבין איך זה יכול להראות כמו אובססיה אבל יש הבדל בגלל שהצד השני לא מרגיש בזה
יש בנות זוג שכל היום מסתכלות על תמונות של הבן זוג שלהן לא מפסיקות להתקשר ולרצות לדבר איתו מריחות לו את הבגדים ומלא דברים זה יכול להיות אובססיה אם הגבר ירגיש שזה אובססיה אבל זה אהבה אין מה לעשות באהבה יש קצת אובססיה לרצות להיות עם הבן אדם השני אבל זה הדדי
כי עוד לא היית מאוהב גם אני בחיים לא חשבתי שאני אעשה דברים כאלה
אבל אחרי שהתאהבתי הייתי מוכן לעשות הכל בשבילה
ואתה תחווה את זה שתתאהב זה פשוט עוד לא קרה לך
שואל השאלה:
והיא נפרדה ממך?
אנונימי
לא נראה לך
עדיין ביחד עוד שבוע וקצת חוגגים שלוש שנים
שואל השאלה:
שמע מעניין
לא פגשתי בגבר שדיבר כמוך על חברה שלו, זה יפה
אנונימי
כן זה מאוד גרוע למה אתה איתה עם אתה לא אוהב אותה?
דבר איתה על זה תסביא לה כמה היא מדהימה אבל שזה פשוט לא עובד
זה הגיוני שמתישהו האהבה קצת תדעוך ותתרגלו אחד לשנייה
זה למה צריך מדי פעם לעשות בילויים משותפים כדי להתרגש ביחד
כל עוד אתם מסתדרים ויש משיכה אין סיבה שתחתוך את זה
אנונימי
שצ.
לפי מה שכתבת מאחלת לכולן חבר כמוך
אנונימית
אם אתה לא מתרגש ממנה זה לא טוב אבל אהבה לפעמים לוקח זמן עד שבאמת מתפתחת כזו
שצ, כל בחורה מתה להיות עם בחור כמוך^^
אנונימית
לא, עדיף שתיפרד ממנה, זו לא זוגיות טובה בעיניי
כן זה רע. זה אומר שהיא תיתן ותרגיש שלא מקבלת חזרה אסור למשוך את זה
תדמיין את החיים שלך בלעדייה
תחשוב אם אתה לא תצליח למשיך בחיים ולא תצליח להוציא אותה מהמחשבות
אם אתה לא חושב שאתה תרגיש ככה אז כנרא. שזאת באמת לא אהבה וכדאי שתפרד ממנה כמה שיותר מהר שלא תמרח את הזמן וזה יהיה כואב יותר
לדעתי לא כדאי להפרד עכשיו.
למרות שזה תלוי, פעם היה לך רגשות?
אם כן, לא הייתי נפרד, זה פשוט תקופה של חוסר..
אם לא, תנסה לתת לזה עוד קצת זמן, לתת צאנס ולראות אם אתה מתחיל לאהוב אותה.
אין דבר כזה אהבה ממבט ראשון, אהבה זה דבר שנבנה, ויכול להיות שעכשיו אתה לא מאד אוהב אותה, אבל לאט לאט אתה יותר ויותר תאהב אותה, ועוד שנה, אתה לא תרצה לעזוב אותה לדקה.
בהצלחה אח
זה גרוע , ובשביל לא להעליב אותה תפרד ממנה אולי זה לא הגיל שאתה בנוי לזוגיות
שואל השאלה:
אני באמת לא מבין מה זה "רגשות"...
אני יודע שאני מכור לגוף שלה, למראה, למה שהיא משדרת ולוייב שלה.
להגיד לכם שאני מתרגש מלראות אותה? בכנות לא. אני גם לא מתגעגע אליה ברמות כמו שאנשים מתארים
אבל זה מה שאהבה אומרת? מי קבע שזוגיות יכולה להצליח רק עם התנאים האלה?
בסוף נראה לי שהיא גם אוהבת אותי באופן הזה שאני לא רגיש מדי
אנונימי
אחי תקשיב אי פעם הרגשת אליה בצורה הזאת?
אם לא אז אני לא חושב שאתה אוהב אותה אבל אם כן יכול להיות שזה פשוט עבר וזה לגמרי בסדר
לפעמים אנשים אחרי הרבה זמן של זוגיות הרגש עובר התרגשות נגמרת כמו שההורים שלנו היום לא מאוהבים כמו שהם היו פעם כי מתרגלים לבן אדם אז לא מתרגשים לראות אותו כמו פעם אבל אם יש אהבה אז הכל בסדר
במקרה הזה כתבת שאין אהבה בכלל תנסה לעשות עם עצמך חושבים ולחשוב אם אתה אוהב אותה או נמשך אליה ופשוט נוח לך איתה
תראה זה פשוט לא אהבה
אם אתה לא יכול לדמיין אתכם עוד שנים ארוכות ביחד זה פשוט לא זוגיות שטובה בשבילך
עד כמה שזה קשה תסיים את זה
שואל השאלה:
אבל הזוגיות כן טובה בשבילי זה הנקודה
אנונימי
זה לא גרוע שאיבדת רגשות, פשוט אל תמשוך את זה יותר ותיפרד ממנה שהיא לא תיפגע יותר אחר כך
להיפרד.
תקשיב אחי אל תיפרד תנסה לקחת אותה לים למסעדה או לטיול ותנסה לענות איתה כמה שיותר ככה אתה תראה שאתה תתרגש ותתחרמן כל פעם שהיא נוגעת בך תאמין לי אחי מניסיון
שואל השאלה:
אני מתחרמן ממנה תמיד אחי, נמשך אליה רצח
אנונימי
יש לך שאלה אחת אליך
אתה אוהב אותה?
כן.. אתה סתם פוגע בה ומבזבז לה את הזמן
אנונימית
אתה עושה את זה יותר גרוע צריך להפריד כוחות אגב בני כמה אתם אם זה בסדר לשאול
אנונימי
שואל השאלה:
שנינו בני 21


^^^ אחי אני באמת לא יודע, אהבה זה מושג לא ברור
אנונימי
תן לזה צ'אנס אז אחי ותדבר איתה פתוח
אנונימי
לא הכל טוב אפשר להמשיך לסטוץ