23 תשובות
היו עוד כמה שפרשו
כנראה מצאו חיים
אנונימית
גם אם המשתמשים של פעם היו נשארים היית מרגיש שינוי. אנשים משתנים
הלו גם אני מפעם למרות שאני כן חזרתי אז נסלח
תסתכל על חצי הכוס המלאה
אני חזרתי אחרי 5 שנים
תפוחי נותן ניחוחות של פיראוס
אני עדיין פה אבויה
שמרי על הפה רוז
הוהוהו חשף אותך
בדיוק כמו פעם
אנשים שחושבים שהם חושבים
אז אתם יחסית חדשים!
אורות מאופל כאן כבר איזה 7 שנים
אנונימית
מנת ההשכלה בישראל ירדה.
כנראה
נאמנים אין כאן תשובה תדווחו.
בא הבוקר, ריפוי, ומילקי עם חלב הם יחסית חדשים דווקא במדור נראלי
אנונימית
שואל השאלה:
הם כן^
אנונימי
שואל השאלה:
אתה משתמש כי היית פעם%^
אנונימי
חאלס עם הסימנים המפגרים האלה ^%
אנונימית
איפה בדיןק הם כבר לא עונים
אנונימי
שואל השאלה:
מעל לחצי שנה

גם אתם מרגישים געגוע למה שהיה?^
אנונימי
וואי מה יש לך אתה מחפש בכוח שיגידו שכן
אנונימית
הייתה תקופה של אורות מאופל, תפוחי זהב, אדם רעב וסקרן וicecreambb וesoteric וpateticos זה היה חזק
אנונימי
אגב ממתי אני משתמש במדור פילוסופיה
גם פרידריך ועלם לא פעילים
אנונימי
לפני כמה זמן היה ה'פעם' הזה שאתם מדברים עליו?