13 תשובות
אני חושב דוכס 123 שאל שאלה מעניינת ומאוד פילוסופית
אנונימי
כי במקום לדון במדור פילוסופיה אפשר לדון אחד על אחד בשיחות אורכות עם אותם אנשים
אני אישית עצרתי לקצת זמן בגלל נאמן אחד
שואל השאלה:
מהה
מהה
נאמן ספציפי שעצבני על השאלות שלי ומנסה להוריד אותם
כרגע אני אעצור עד שיחזור לי המצב רוח לכתוב שוב :)
שואל השאלה:
.
.
חח לא יודע בדיוק
לפעמים אני שואל שאלות שהוא לא אוהב פשוט, אז הוא עצבני עלי
לפעמים אני שואל שאלות שהוא לא אוהב פשוט, אז הוא עצבני עלי
שואל השאלה:
קשה. הבנתי
קשה. הבנתי
כי זה לא פורמט נוח להתעסק בו בפילוסופיה
כי לא באלי
יאללה תתחילי לשאול, יש לך שאלה
הנה, את כותבת