48 תשובות
לא
לא
כן:)
אנונימית
אם זה היה אתר של פילוסופיה הייתי יוצאת ממנו ממזמן אז התשובה היא לא
יש כמובן שאלות סתומות אבל יש גם שאלות עם עומק שהן לא רק פילוסופיה
יש כמובן שאלות סתומות אבל יש גם שאלות עם עומק שהן לא רק פילוסופיה
כן אבל מה זה העומק הזה
חוץ מזה גם מה הקשר בין זה שעונים על שאלות ששואלים לבין פילוסופיה? פילוסופיה זה משהו אחר
לגמרי, רק אתם, אנשי הפילוסופיה הנאלחים, שדנים בנושאים חשובים כמו משמעות החלב לפני פקעי התירס, אתם ורק אתם, תצילו את האתר הזה.
זה נראה שכואב לך, למה אתה חושש? מרגיש שתפסו את המקום שלך?^
אנונימי
^למעשה אני יותר ממוקד בעניין אחר כרגע.
היה לי תכלס פלוס 1 לתשובה הזאת, ואז 0 ואז מינוס, אני תוהה אם זה אתה ותפסתי אותך במצב מבולבל או שזה סוג של לינצ' של הקבוצה שלכם ובאמת יש לי תומכ/ת חמודים
היה לי תכלס פלוס 1 לתשובה הזאת, ואז 0 ואז מינוס, אני תוהה אם זה אתה ותפסתי אותך במצב מבולבל או שזה סוג של לינצ' של הקבוצה שלכם ובאמת יש לי תומכ/ת חמודים
יש הרבה פילוסופיה סביב חוסר הודאות הזאת
מסכימה, הייתי בהלם כשראיתי מישהי עונה תשובות שהיא העתיקה והדביקה מצ'אט gpt...
אבל לא אשקר שלגביי הפרחים לרוב אני עושה את זה גם כבר לאחרונה
כי וואלה כן, לא אוהבת את זה שאני מעל 10 שנים פה (מסתבר) ואין לי אפילו מה שצריך להיות נאמנת (בין אם הגשתי נאמנות או לא)
אבל לא אשקר שלגביי הפרחים לרוב אני עושה את זה גם כבר לאחרונה
כי וואלה כן, לא אוהבת את זה שאני מעל 10 שנים פה (מסתבר) ואין לי אפילו מה שצריך להיות נאמנת (בין אם הגשתי נאמנות או לא)
בגללכם יש שנאה לקטגוריה
אנונימי
^אם יש שנאה לקטגוריה בגלל בדיחה על קורנפלקס, כנראה שמה שאתם עושים לא ממש יציב או מחזיק את עצמו :)
שואל השאלה:
אני רואה שחלה אי הבנה קלה כאן, חברים יקרים! פשוט ציינתי את מדור הפילוסופיה כיוון שבתחום הזה אני מצליחה להבחין בדקויות שהמשתמשים שמים לב אליהם, ועונים בהתאמה לכך.
חשוב לי להדגיש אין שום כוונה להעליב, אלא פשוט לבטא את מה שאני רואה. 3>
אני רואה שחלה אי הבנה קלה כאן, חברים יקרים! פשוט ציינתי את מדור הפילוסופיה כיוון שבתחום הזה אני מצליחה להבחין בדקויות שהמשתמשים שמים לב אליהם, ועונים בהתאמה לכך.
חשוב לי להדגיש אין שום כוונה להעליב, אלא פשוט לבטא את מה שאני רואה. 3>
את חושבת יותר מדי
שואלים שאלה אז עונים עליה זה הקונספט של האתר
אין מה להשקיע פה
שואלים שאלה אז עונים עליה זה הקונספט של האתר
אין מה להשקיע פה
שואל השאלה:
יש.
יש.
^^
מה זה אין מה להשקיע פה? את אמיתית?
את מבינה שיש פה כנראה אנשים שאחראיים לזוגות שנפרדו או להיפך? כאלו שאשכרה יוצאים עד היום?
וואלה אם אין לך חשיבות כזו גדולה למילים באינטרנט עצוב לי אז שאת בכלל רושמת משהו כאן
מה זה אין מה להשקיע פה? את אמיתית?
את מבינה שיש פה כנראה אנשים שאחראיים לזוגות שנפרדו או להיפך? כאלו שאשכרה יוצאים עד היום?
וואלה אם אין לך חשיבות כזו גדולה למילים באינטרנט עצוב לי אז שאת בכלל רושמת משהו כאן
^זה שיש אחראיות למקלדת זה דבר אחד, זה שאנשים מסתמכים ומושפעים יתר על המידה מעצות כאן זה דבר אחר שגם לא בהכרח מתקשר לתשובות עצמן.
פורש מחר
אני שם לב שאתה תמיד מחפש להפיץ שנאה על הקטגוריה אבל אף פעם לא ראיתי אותך עונה על שאלה בקטגוריה? אז למה אתה חושב שיש לך את הזכות להעיר על מישהו^
אני שם לב שאתה תמיד מחפש להפיץ שנאה על הקטגוריה אבל אף פעם לא ראיתי אותך עונה על שאלה בקטגוריה? אז למה אתה חושב שיש לך את הזכות להעיר על מישהו^
אנונימי
גם אני שמתי לב לזה^
אנונימית
לא ממש
כאילו יש שאלות שאנשים עונים תשובות לא ממש מושקעות בהן(שאני אחד מהאנשים האלה)
אבל לרוב לא צריך באמת פה תשובות מושקעות
כאילו יש שאלות שאנשים עונים תשובות לא ממש מושקעות בהן(שאני אחד מהאנשים האלה)
אבל לרוב לא צריך באמת פה תשובות מושקעות
בשאלה "מה משמעות החיים?" שחוזרת על עצמה עם ניסוחים אחרים לא מהוות עניין, להתנשא עם תשובות רדודות עם מילים גבוהות לא הופך את המדור של פילוסופים למושקע וחיוני לאתר
^^^^^^^אז אתה בתכלס אומר שמי שלא מצודד בקטגוריה שלכם אין לו זכות להחזיק בדעה עליה?
הצלחת גם להגיע לכשל מהבורות (אם לא ראית תגובות שלי משמע הן לא קיימות), וגם לבנות לעצמך מערכת לוגית כושלת לפיה אם אדם לא מצודד בטענה משמע הדעה שלו כלפיה לא רלוונטית.
באותה המידה אני יכול לומר שאין לך זכות להביע שיפוט כלפי מחבלי חמאס, הרי מעולם לא השתתפת בפעילות מבצעית שלהם או מנגד לעולם לא נאלצת להתנגד להם בעצמך.
הצלחת גם להגיע לכשל מהבורות (אם לא ראית תגובות שלי משמע הן לא קיימות), וגם לבנות לעצמך מערכת לוגית כושלת לפיה אם אדם לא מצודד בטענה משמע הדעה שלו כלפיה לא רלוונטית.
באותה המידה אני יכול לומר שאין לך זכות להביע שיפוט כלפי מחבלי חמאס, הרי מעולם לא השתתפת בפעילות מבצעית שלהם או מנגד לעולם לא נאלצת להתנגד להם בעצמך.
זה לא האתר הנכון אם זו המטרה שלך.
אתה צודק אין הרבה נכונות ואיכות גבוהה של תשובות באתר, יש רק בודדים זה באמת חבל, העולם השתנה פעם סטיפס היה מקום אחר והיום צריכים לנצל את היתרוונת שלו שלא היו פעם
אנונימי
למי אכפת
אחי קבל איזה שאלה עמוקה יש בחנות עכשיו על מה אתה מדבר:
"אם אני אוכל מלא בטטות ואני שמן, אני בטטה? או מלא בבטטות? או פשוט מלא? או שהבטטה שאכלתי היא בטטה?"
פאקינג שייקספיר לא יכול היה לחשוב על זה
"אם אני אוכל מלא בטטות ואני שמן, אני בטטה? או מלא בבטטות? או פשוט מלא? או שהבטטה שאכלתי היא בטטה?"
פאקינג שייקספיר לא יכול היה לחשוב על זה
מה הקשר אמאלה
אנונימית
אני לא מסכימה
סטיפס זאת הרשת החברתית היחידה שראיתי שבה אנשים עם משתמשים אישיים פשוט כותבים את הדעות שלהם ומדברים עם אנשים זרים
ברשתות חברתיות אחרות כמו טיקטוק, אינסטגרם, יוטיוב וכו' המרוץ אחרי פרסום הרבה יותר גבוה
סטיפס זה ממש כמו ווצאפ אבל עם מלא זרים שלדעתי זה רעיון מושלם
סטיפס זאת הרשת החברתית היחידה שראיתי שבה אנשים עם משתמשים אישיים פשוט כותבים את הדעות שלהם ומדברים עם אנשים זרים
ברשתות חברתיות אחרות כמו טיקטוק, אינסטגרם, יוטיוב וכו' המרוץ אחרי פרסום הרבה יותר גבוה
סטיפס זה ממש כמו ווצאפ אבל עם מלא זרים שלדעתי זה רעיון מושלם
מה שכן סטיפס לא כזה דוגל בפילוסופיה אבל זה רשת חברתית בסופו של יום ..
חדמש כן
כן. המשתמשים האיכותיים שהשקיעו פה מזמן נחסמו. המערכת מענישה משתמשים איכותיים בגלל התנכלות.
או שהם פרשו כי זה השהות באתר הזה מתישה אחרי תקופה מסוימת. השאלות נהיות רפטטיביות. מתבגרים בסוף. החיים ממשיכים, מוצאים עבודה, תחביבים, עוברים לשלב הבא בחיים ואין כבר זמן לכתוב מגילות עבור אנשים אנונימיים שבחיים לא הכרת וכנראה שגם לא תכיר.
או שהם פרשו כי זה השהות באתר הזה מתישה אחרי תקופה מסוימת. השאלות נהיות רפטטיביות. מתבגרים בסוף. החיים ממשיכים, מוצאים עבודה, תחביבים, עוברים לשלב הבא בחיים ואין כבר זמן לכתוב מגילות עבור אנשים אנונימיים שבחיים לא הכרת וכנראה שגם לא תכיר.
פורש מחר
לא הבנתי יש משתמשים שאתה שונא? בגלל זה אתה שונא את הקטגוריה? כי יש שם הרבה משתמשים מאוד חכמים וזה מתעלה על הלא חכמים
לא הבנתי יש משתמשים שאתה שונא? בגלל זה אתה שונא את הקטגוריה? כי יש שם הרבה משתמשים מאוד חכמים וזה מתעלה על הלא חכמים
אנונימית
^^פעם סטיפס לא היה "רשת חברתית".
פעם סטיפס היה פורום אלטרואיסטי. הדגש על אלטרואיזם היה כל כך חזק שהסלוגן שלו היה: "טיפים קצרים לחיים ארוכים". למעשה, על שם זה הוא נקרא: stips (הלחם של short tips). סטיפס נועד לעזור ולהיעזר. כל שאלה שאין בכוונתה לקבל עזרה, תמיכה, ייעוץ או דעה - הייתה נמחקת.
היום? המערכת משווקת את האתר בתור "רשת חברתית" בחנות האפליקציות. הגמישה את הכלל של "שאלה ללא מהות". בעקבות האיחוד בין סטיפס מבוגרים ו-סטיפס נוער, כל המבוגרים שהיו משקיעים כבר מזמן פרשו (וגם הנערים).
רק תחזרו אחורה. תשתמשו במנגנון החיפוש. תראו תשובות מ2013.
או יודעים מה? אין טעם ללכת כל כך רחוק.
תראו תשובות מ2019.
או אפילו 2021.
ב2021 סטיפס עדיין היה במצב טוב.
רק ב2022 הוא התחיל להתדרדר. (כלומר, ברור, זה תהליך שלקח שנים, והוא היה הדרגתי. אבל אפשר לראות בבירור שב2022 היו מלא משתמשים ערסים ופרחות שהצטרפו בגלל הטיקטוק. והמערכת חסמה מלא משתמשים איכותיים, הנאמנים פרשו, היו מלא ספאמים בלילות)
פעם סטיפס היה פורום אלטרואיסטי. הדגש על אלטרואיזם היה כל כך חזק שהסלוגן שלו היה: "טיפים קצרים לחיים ארוכים". למעשה, על שם זה הוא נקרא: stips (הלחם של short tips). סטיפס נועד לעזור ולהיעזר. כל שאלה שאין בכוונתה לקבל עזרה, תמיכה, ייעוץ או דעה - הייתה נמחקת.
היום? המערכת משווקת את האתר בתור "רשת חברתית" בחנות האפליקציות. הגמישה את הכלל של "שאלה ללא מהות". בעקבות האיחוד בין סטיפס מבוגרים ו-סטיפס נוער, כל המבוגרים שהיו משקיעים כבר מזמן פרשו (וגם הנערים).
רק תחזרו אחורה. תשתמשו במנגנון החיפוש. תראו תשובות מ2013.
או יודעים מה? אין טעם ללכת כל כך רחוק.
תראו תשובות מ2019.
או אפילו 2021.
ב2021 סטיפס עדיין היה במצב טוב.
רק ב2022 הוא התחיל להתדרדר. (כלומר, ברור, זה תהליך שלקח שנים, והוא היה הדרגתי. אבל אפשר לראות בבירור שב2022 היו מלא משתמשים ערסים ופרחות שהצטרפו בגלל הטיקטוק. והמערכת חסמה מלא משתמשים איכותיים, הנאמנים פרשו, היו מלא ספאמים בלילות)
^^ אני כותבת מגילות אבל רוב הזמן אין לי כוח
אנונימית
דווקא עכשיו אני מרגישה שכל דבר שהוא לא ממש רציני נמחק בטענה שזה "חסר מהות"
נגיד בקטגוריה של מוזיקה אי אפשר לשאול על שום דבר מעניין בלי שימחקו לך אותו
נגיד בקטגוריה של מוזיקה אי אפשר לשאול על שום דבר מעניין בלי שימחקו לך אותו
אנונימית
מהשתגידי
יואו מה יש לכם מפילוסופיה
ולא יש כאלה שכן משקיעים
ולא יש כאלה שכן משקיעים
אה וואי לא ידעתי..
בטח סטיפס פעם היה יותר טוב
הצטרפתי רק שלשום
בטח סטיפס פעם היה יותר טוב
הצטרפתי רק שלשום
כן, אבל אחרי הכל מדובר באתר של שאלות ותשובות על החיים, ואם אין שאלה מעמיקה לא תהיה תשובה מעמיקה
שואל השאלה:
לא הרבה מכם הגדילו ראש
לא הרבה מכם הגדילו ראש
אנחנו לא חייבים וחוץ מזה יש המון עצלנים באתר הזה^
אם אנשים רוצים לשאול שאלה עמוקה, הם כנראה ישאלו את השאלה בקטגורית פילוסופיה.
זה כבר הרבה זמן ככה, השאלות שמגיעות לחמות הן לרוב לא עמוקות במיוחד.
לשאלות לא עמוקות בדרך כלל יהיו תשובות לא עמוקות.
זה תלוי במשתמשים, לאחרונה המון משתמשים שהיו פעילים ונתנו מענה איכותי ומחכים כבר לא פעילים ואפילו חלק פרשו או מחקו את המשתמש.
אז חלק גדול מהמשתמשים פה כרגע סתם מעבירים את הזמן, או שאין להם כוח רצון לחשוב לעומק.
זה כבר הרבה זמן ככה, השאלות שמגיעות לחמות הן לרוב לא עמוקות במיוחד.
לשאלות לא עמוקות בדרך כלל יהיו תשובות לא עמוקות.
זה תלוי במשתמשים, לאחרונה המון משתמשים שהיו פעילים ונתנו מענה איכותי ומחכים כבר לא פעילים ואפילו חלק פרשו או מחקו את המשתמש.
אז חלק גדול מהמשתמשים פה כרגע סתם מעבירים את הזמן, או שאין להם כוח רצון לחשוב לעומק.
האתר הזה אף פעם לא היה עמוק
אנונימית
דווקא כן בגלל שהמשתמשים היחידים שאני מכירה שעונים על שאלות לרוחב ולעומק אלו אנשים שעושים קופי אנד פייסט מצ'אט ג'י פיטי
כן כי מדור פילוסופיה ידוע כעומק בלתי נגמר
שואל השאלה:
זו התנשאות מיותרת
זו התנשאות מיותרת