6 תשובות
אני לא חושב שאתה באמת מכוערת. אל תקשיבי להם.
אין מצב שאת בחיים לא תהיי הטעם של אף אחד.
אין מצב שאת בחיים לא תהיי הטעם של אף אחד.
נסיכה שלי אני מבטיחה לך שאת כן תהיי הטעם של מישהו ושהאחד מחכה לך❤
נ.ב נשבעת אני יודעת פשוט שאת אחת המהממות. הילדים האלה הם המיץ של הזבל , ואת לא חושבת הרבה על דעות של מיץ של זבל נכון? כנל אליהם
נ.ב נשבעת אני יודעת פשוט שאת אחת המהממות. הילדים האלה הם המיץ של הזבל , ואת לא חושבת הרבה על דעות של מיץ של זבל נכון? כנל אליהם
אנונימית
^^ אמאלה לא
אל תעשי את זה שואלת השאלה תאמיני לי i've been there don't do it
אל תעשי את זה שואלת השאלה תאמיני לי i've been there don't do it
אנונימית
יש להם ז!ן קטן וזה מפריע להם
דבר ראשון - את יפה כמו שאת לא משנה מי את.
דבר שני - אנשים (בעיקר ילדים צבועים) יכולים להיות ממש מגעילים רק כדי לקבל קצת תשומת לב.
דבר שלישי - אף אחד לא מושלם וגם אם נפגעת זה קורה ומתמודדים עם הקושי נראה לי כאילו תחסמי אותם.
דבר שני - אנשים (בעיקר ילדים צבועים) יכולים להיות ממש מגעילים רק כדי לקבל קצת תשומת לב.
דבר שלישי - אף אחד לא מושלם וגם אם נפגעת זה קורה ומתמודדים עם הקושי נראה לי כאילו תחסמי אותם.
את מהממת כמי שאת אבל בואי לא נשכח שאם 11 גברים התאבדו כי היא(התמונה בקישור) לא רצתה אותם אז יש לנו תקווה----->https://images.app.goo.gl/hdrdg7ntedggbash9
באותו הנושא: