7 תשובות
איכ הוא נשמע חרא
תלך לאיזה מסיבה ותמצא מישהו וסתם תהנו
לצערי מקרים כאלה הרבה יותר מדי שכיחים בקהילה הגאה... אני מזה מקווה שפעם הבאה תיפול על מישהו יותר נורמלי
אנונימי
נשמע שהוא קצת מתוסבך ולא מוצא את עצמו
העצה הכי טובה זה פשוט לנסות להתרחק ולהתגבר על זה והזמן יעשה את שלו
אנונימית
תעצרי רגע ותתני לעצמך להבין מה את מרגישה

כן, אולי הוא הומו, אולי הוא בבלבול, אולי הוא בורח אבל מה איתך?

האם את כועסת?
נעלבת?
מרגישה נדחית?
מתגעגעת למה שהיה?
כל רגש שאת מרגישה לגיטימי. את לא "חלשה", את פשוט בנאדם עם לב.
2. תכתבי מכתב אבל לא באמת תשלחי.

מכתב אמיתי, בלי פילטרים. תכתבי לו מה הרגשת, מה ציפית, מה כאב לך. זה יכול לעזור לסדר את המחשבות ולשחרר קצת מהכאב.


3. להפסיק לרדוף לא כי את חלשה, אלא כי את חזקה

כל עוד את רודפת, את מחזיקה תקווה שהוא יחזור, או יודה, או ישתנה. אבל רוב הסיכויים שזה לא יקרה, לפחות לא בקרוב. וההיאחזות בזה שורפת אותך מבפנים.
שחרור לא אומר לשכוח הוא אומר לבחור בעצמך.

4. ריבאונד? רק אם זה באמת עושה לך טוב

אל תיכנסי לריבאונד רק כדי להרגיש ש"יש מישהו אחר". זה בדרך כלל רק מכסה על הפצע לא מרפא אותו.
אבל אם פתאום יש מישהו שמושך אותך, או עושה לך טוב תלכי על זה. אבל ממקום של רצון אמיתי ולא רק תגובה לפצע.

5. תדברי עם מישהו שאת סומכת עליו

אם את מרגישה לבד עם זה תשתפי מישהו אמיתי. לפעמים שיחה עם חברה טובה, אח, אחות או אפילו יועצת יכולה לעזור לך לראות דברים אחרת. לא כדי שישפטו אותך, אלא כדי שיראו אותך.

דבר אחרון:
את לא אובססיבית, לא "נואשת", לא "חופרת" את מישהי שנתנה את הלב, ולקחו לה אותו בלי אזהרה.
אבל את תצאי מזה. באמת. זה כואב עכשיו אבל זה לא יכאב לנצח.

❤ את מדהימה בזה שבחרת לדבר ולא לשתוק.
אנונימית
נראלי כולם פה בארון לפי כמות האנונימיים
אה לא אני סתם רגיל לענות מאנונימי
שואל השאלה:
^ הרגת אותיי
תודה רבה מעריך!!!!
אנונימי