5 תשובות
אהה כל עוד הוא מכיר מישהו בבית קפה שהיה לנו דיאלוג עם הדמות הראשית עם האיש בבית קפה
כן
כן
שואל השאלה:
הוא לא מכיר אבל הם יכירו בשיחה עם עוד מישהו..זה עדיין טוב?
הוא לא מכיר אבל הם יכירו בשיחה עם עוד מישהו..זה עדיין טוב?
אנונימי
אז תספר לנו קצת יותר על הבית קפה גם
ועל האנשים שבו בקצרה
ועל האנשים שבו בקצרה
שואל השאלה:
אממ אין כל כך מה לספר..
יש מלצר ראשי שראה את הילד מדבר עם קשיש שאכל שם ואז הזקן קרא למלצר כשהוא הסתכל עליו בפה ובעיניים פעורים מהסיפור ואז הם דיברו על הילד ואז הם הכניסו אותו למסעדה לצד שמו לו שמיכה ובכללי טיפול בו עם תה ואקמול והכל
אממ אין כל כך מה לספר..
יש מלצר ראשי שראה את הילד מדבר עם קשיש שאכל שם ואז הזקן קרא למלצר כשהוא הסתכל עליו בפה ובעיניים פעורים מהסיפור ואז הם דיברו על הילד ואז הם הכניסו אותו למסעדה לצד שמו לו שמיכה ובכללי טיפול בו עם תה ואקמול והכל
אנונימי
אה אז סבבה זה טוב
תכתוב לי בפרטי אם בא לך לשאול דברים
תכתוב לי בפרטי אם בא לך לשאול דברים
באותו הנושא: