7 תשובות
לא , אין לי כוח ולישון עם זה זה לא טוב
אולי עדיף לך משהו יותר רגוע, כמו גוזיה נגיד?
או אפילו חזיה פשוט בלי ברזלים
אני שמה גוזיה בכללי גם שאני בבית כי פשוט מרגיש לי לא נעים למרות שאין מה לתפוס
אנונימית
אימאלה אחותי שימי אני שמה חובה או שפשוט תצאי עם שמיכה עלייך אם את מתעצלת אבל שלא יהיה מביך
אנונימית
שואל השאלה:
אין לי גוזיןת אוף
אנונימית
אולי תשימי גוזיה או סתם סווצארט אפילו? כי לישון עם חזייה נראה לי אכזרי
אנונימית
שימי ז'קט מעלייך
אנונימית
באותו הנושא: