5 תשובות
אני לא בבית משותף אבל אם הייתי כנראה לא הייתי יורדת
אני פשוט שמה עלי משהו קטן אפילו בלי חזיה טבל אני במדרגות
אנונימית
אני בבית פרטי:)
אבל לא הייתי יורדת ככה
אבל לא הייתי יורדת ככה
אנונימית
חחח כן יש ברירה
אני בבית עם ממד אבל לא הייתי יורדת ככה עם חלוק זה מביך וכאילו מי ירד עם חלוק אני הייתי נשארת בבית ולוקחת סיכון
באותו הנושא: