10 תשובות
את מעדיפה למות מאשר לרדת למקלט בלי איפור? "מכוערת" כביכול come on man וגם הסיכויים שיהיה מאוד קלוש אם את גרה במרכז
אנונימית
שאלו יהיו הצרות שלך אל תשכחי מה אנשים עברו בעוטף ודבר שני אם את מאמינה יבין אם את לא יש לעם ישראל השגחה עליונה ואני יכול להבטיח לך את זה ואין לך מה לדאוג
יואו ריל כלכך
הכל יהיה בסדר לא יהיה אזעקות
שואל השאלה:
אני פשוט אשים כובע שיסתיר לי את הפנים
אנונימית
שֶׁבְּכָל דּוֹר וָדוֹר עוֹמְדִים עָלֵינוּ לְכַלּוֹתֵנוּ אנחנו נעבור את זה כמו שעברנו את כל הדברים
לא ניראלי למישהו יהיה אכפת כולם יהיה עייפים פשוט תסתובבי לקיר
מזדהה איתך בקטע הזה אבל במתקפה לא תיהיה היום היא תיהיה מחר!!
למה נראה לך שלשכנים שלך שהרוב זה כנראה משפחות עם ילדים קטנים וזקנים אכפת מאיך את נראית
שואל השאלה:
לא זה לא זה הקטע יש שם ילדה בגיל שלי וכמה בנים בגיל שלי
אנונימית