23 תשובות
מצויין
לא סבבה בכלל
יכולת יותר
סבבה? זה מצויין
נורא
למה לא מאה?
לא זה נוראי הייתי בוכה עד סוף ימי חיי
עזבי אין לך עתיד לכי להיות קופאית בסופר
גרוע מאוד.. באמת.. למה את לא משקיעה? יקחו אותך רק בתור מנקה
תאמת ש110 נחשב טוב
אכזבה למשפחה
נמוך קצת
שואל השאלה:
מה יש לכם אני שואלת רציני
אנונימית
ועכשיו ברצינות - עם בונוסים זה לא כזה טוב. זה סבבה לגמרי אבל לא ממש ממש טוב.
מזעזע אין לך עתיד יותר
לכי תשבי בפינה ותחשבי על מה שעשית
זה עם בונוסים או בלי?
אם זה עם בונוסים זה נחמד
לא . זה נורא
זה מאוד לא טוב
מה את חושבת?
עם בונוסים זה בסדר
בלי בונוסים זה מטורף
100 נחשב טוב 105 נחשב מצוין 110 זה כבר מטורף אז הציון שלך נחמד תלוי מה את רוצה ללמוד
עם בונסים זה די רע
בלי זה ממש טוב