7 תשובות
שואל השאלה:
לא כולל בונוסים
לא כולל בונוסים
אנונימי
שואל השאלה:
כולל בונוסים אני על 96 (משתנה בין אוניברסיטה לאוניברסיטה אבל זה בערך)
זה טוב?
כולל בונוסים אני על 96 (משתנה בין אוניברסיטה לאוניברסיטה אבל זה בערך)
זה טוב?
אנונימי
שואל השאלה:
בשביל פסיכולוגיה זה טוב?
בשביל פסיכולוגיה זה טוב?
אנונימי
זה מעולה!
פשוט תשפר כמה נקודות אם תרצה אוניברסיטה לא סוף העולם
אנונימי
יחסית לא טוב בשביל שתתקבל לאוניברסיטה העברית בפסיכולוגיה תצטרך 725 בפסיכומטרי
אנונימי
זה סביל
באותו הנושא: