10 תשובות
כן
מעולה
לא כזה טוב
כדי להשקיע יותר בבית ספר זה חשוב לעתיד
שואל השאלה:
אבל אני ביב ואני סיימתי כבר 40 יחידות עם ממוצע 119 ונשאר לי רק פיזיקה מחשבים אנגלית ועוד מקצועות קטנים
אבל אני ביב ואני סיימתי כבר 40 יחידות עם ממוצע 119 ונשאר לי רק פיזיקה מחשבים אנגלית ועוד מקצועות קטנים
רק 40 יחידות???????
את מב''רית או משהו?
שואל השאלה:
עד עכשיו סיימתי 40
עד עכשיו סיימתי 40
שואל השאלה:
בסוף שנה אם אעשה הכל אני אקבל 65
בסוף שנה אם אעשה הכל אני אקבל 65
אה לא משהו
באותו הנושא: