התחברות הרשמה

אתם חושבים שמצעד הגאווה ידחה ליום אחר?

או שלא יהיה אלא רק בשנה הבאה?
13 ביוני 2025, 15:45
מצעד הגאווה    
4 תשובות
לא יהיה
א
אפילו יותר טוב
אין מצד הגאווה
אנונימית
כנראה שיתבטל
S
Space freak
כנראה שלא יידחה
V
Void-Black Polish
באותו הנושא:
אתם חושבים שמצעד הגאווה מיותר?
אתם חושבים שמצעד הגאווה זה משהו טוב?
אתם חושבים שמצעד הגאווה זה מיותר וצריך לבטל אותו?
אתם חושבים שמצעד הגאווה הכרחי השנה?
מה אתם חושבים חושבים על מצעד הגאווה במצפה רמון?
אתם חושבים שמצעד הגאווה מיותר? תפרטו
מה אתם חושבים על זה שמצעד הגאווה בירושלים ?
מצעד הגאווה בת"א השנה יהיה ביום שישי או שבת??
גם אתם חושבים שזה הזוי שמצעד הגאווה נערך חודש שלם אבל לחיילים יש רק יום אחד????
למה קבעו שמצעד הגאווה יהיה פעם אחת במלא מקומות שונים ולא פעמיים במקום מסויים?
איפה מצעד הגאווה יהיה היום?