3 תשובות
מצעד הגאווה זה יום אחד... חודש הגאווה הוא חודש שלם. וחודש הגאווה זה בינלאומי, יום הזיכרון זה רק ישראלי, אז אם אתם רוצים יותר מזה אתם צריכים לדאוג מספיק אנשים שיהיה יותר
מסכימה
אכן.