5 תשובות
לא
כן. אנחנו נתקוף את הגרעין שלהם ואז הם יתקפו עם מאות טילים.

רצוי להתחזק בתשובה אל השם יתברך
כן. אנחנו הולכים לתקוף את האתרי גרעין שלהם מבחינת איראן זה תקיפה שהם לא יכולים לשתוק עליה וזה הנקודת תורפה שלהם.
התגובה שלהם תהיה הרבה יותר קשה בפער מהמתקפות הקודמות
זה לא איזה פיצוץ של תחנת כוח או משהו
לא תהיה עכשיו מלחמה שנשב בממדים כמה ימים רצוף אבל כן זה ימשך קצת יותר ארוך מהמתקפות הקודמות
אנונימי
אמלה את מלחיצה^
שואל השאלה:
^^ איך את חושבת שזה יראה בעצם
אנונימי