10 תשובות
זה סבבה ככה זה
שואל השאלה:
אבל כאילו לסגור מסעדה , זה קשה?
אנונימית
תלוי בגודל של המסעדה וכמות האנשים שהיו והבלאגן שהשאירו ..
שואל השאלה:
אני לא עושה סגירה
אז זה משעה 9:45- 12 וחצי
יהיה קשוח?
אנונימית
שואל השאלה:
לא עשיתי סגירה, מלצר רצה להחליף אותי (זה שנראלי נדלק עליי)
מה שכןן נראלי שני מלצרים כרגע דלוקים עליי
אני מרגישה ממש מוזר
אנונימית
לא נורא שטיות
שואל השאלה:
אוף... זה לוקח יותר משעה?
אנונימית