10 תשובות
זה סבבה ככה זה
יחסית כן
שואל השאלה:
אבל כאילו לסגור מסעדה , זה קשה?
אבל כאילו לסגור מסעדה , זה קשה?
אנונימית
תלוי בגודל של המסעדה וכמות האנשים שהיו והבלאגן שהשאירו ..
שואל השאלה:
אני לא עושה סגירה
אז זה משעה 9:45- 12 וחצי
יהיה קשוח?
אני לא עושה סגירה
אז זה משעה 9:45- 12 וחצי
יהיה קשוח?
אנונימית
נו היה קשוח ?
שואל השאלה:
לא עשיתי סגירה, מלצר רצה להחליף אותי (זה שנראלי נדלק עליי)
מה שכןן נראלי שני מלצרים כרגע דלוקים עליי
אני מרגישה ממש מוזר
לא עשיתי סגירה, מלצר רצה להחליף אותי (זה שנראלי נדלק עליי)
מה שכןן נראלי שני מלצרים כרגע דלוקים עליי
אני מרגישה ממש מוזר
אנונימית
לא נורא שטיות
זה השעות
שואל השאלה:
אוף... זה לוקח יותר משעה?
אוף... זה לוקח יותר משעה?
אנונימית
באותו הנושא: