6 תשובות
במחצית משנים מערכת
בהצלחהה
סיימ אני מסיימת כמעט כל יום בארבע
אבל בהצלחה לנו מה אני אגיד
אבל בהצלחה לנו מה אני אגיד
שואל השאלה:
מה אני מתחילה בשעת אפס ומסיימת בחמש כל יים
מה אני מתחילה בשעת אפס ומסיימת בחמש כל יים
רק בהתחלה כשלומדים המון חומר חדש.
אבל זה תקופה לא ארוכה, כמה חודשים לפני בגרויות מסיימים חומר חדש ורק מתרגלים ככה שהעומס כבר נרגע, ובתקופה של הבגרויות עצמן את באה רק למבחנים ככה שיש המון זמן פנוי. מבטיחה שזה לא כזה נורא
אבל זה תקופה לא ארוכה, כמה חודשים לפני בגרויות מסיימים חומר חדש ורק מתרגלים ככה שהעומס כבר נרגע, ובתקופה של הבגרויות עצמן את באה רק למבחנים ככה שיש המון זמן פנוי. מבטיחה שזה לא כזה נורא
רק על תגידי לי שאת עדיין ביסודי כי אני עומד לצחוק את החיים שלי עם את עולה לחטיבה את תסבלי אבל תשמחי מכל רגע שיש לי ביסודי כי בח יש לך מלא מבחנים ועניינים בתור אחד שסיים חייב להשקיע פי מיליון בלימודים כדי להצליח
באותו הנושא: