4 תשובות
תלוי כמה התכוננת
כן
אבל אחרי איזה 3 בגרויות את כבר מבינה את הקטע של זה ואז זה הופך לפחות מלחיץ
אנונימית
כן, בגרויות מלחיצות יותר כי זה ציון סופי שמכריע הרבה דברים בעתיד