7 תשובות
תחשוב שזה עוד שיעור נהיגה עם מורה אחר
לדעתי לא
יותר
מלחיץ כמו הבגרות הראשונה, בטסט עצמו אתה נרגע
שונה מאוד לדעתי
לא
עוד לא עברתי בגרות וטסט אבל הבנתי שלקחת כדור הרגעה לפני טסט עוזר מאוד ובאמת לשים לב לכל פרט קטן בכביש זה חשוב ברמות
באותו הנושא: