4 תשובות
חיצונית יותר מלחיצה כי בגדול נבחנים על כל החומר ואי אפשר לדעת איזה חומר יהיה אז צריך ללמוד את הכל בפנימי זה לרוב חצי מהחומר של החיצוני והמורים גם מכוונים על איזה נושאים צריך להתמקד יותר
אה שמעי פשוט פנימית זה יותר שכונה
לא יודעת אם הייתי אומרת שחיצונית יותר מלחיצה אבל כן יש הבדל בתחושות
לא יודעת אם הייתי אומרת שחיצונית יותר מלחיצה אבל כן יש הבדל בתחושות
רק האווירה מלחיצה עם כל הבוחנים וזה אבל זה במבחן עצמו רגיל כשתתחילי את המבחן הלחץ יעבור
באותו הנושא: