7 תשובות
ברור, כל אחד עובר מסלול משלו, זה שחברים שלך חוו זוגיות ובלאגנים לפניך לא אומר שאתה מאחור, לכל אחד יש טיימינג שונה בחיים
יש אנשים שמתחתנים בגיל 22 ומתגרשים אחרי שנתיים
ויש אנשים שמתחתנים בגיל 35 ונשארים יחד כל החיים
אני לא אומר שכדאי לדחות כל דבר ולהיות פסיבי כדי להימנע מזה
אלא שאם אתה עושה משהו לגבי זה, אין לך מה לאכול סרטים
יש אנשים שמתחתנים בגיל 22 ומתגרשים אחרי שנתיים
ויש אנשים שמתחתנים בגיל 35 ונשארים יחד כל החיים
אני לא אומר שכדאי לדחות כל דבר ולהיות פסיבי כדי להימנע מזה
אלא שאם אתה עושה משהו לגבי זה, אין לך מה לאכול סרטים
כן נראה לי אבל שהחיים הרבה יותר קלים בלי כל הזוגיות הזאתי
הגיוני אחי מתי שיתאים לך
שואל השאלה:
^
גם לי זה לא קריטי פשוט כולם לוחצים מכל כיוון כאילו אני כלום בלי זה
^
גם לי זה לא קריטי פשוט כולם לוחצים מכל כיוון כאילו אני כלום בלי זה
אנונימי
בטח זה הגיוני זה יגיע לכל אחד בזמן שלו
כן אני בן 18 וכרגע זה לא מעניין אותי משום חור
שואל השאלה:
^
אני באמת מנסה לא לשלול וכן להיות פעיל ולהיכנס לזוגיות פשוט אם אני לא מתחבר לאורח חיים/אופי של אדם מסויים אז אני לא מנסה אפילו זאת הבעיה אצלי.. ואני גם לא יודע על סמך מה לחפש מישהי טובה של בית ולא סתם משהו
^
אני באמת מנסה לא לשלול וכן להיות פעיל ולהיכנס לזוגיות פשוט אם אני לא מתחבר לאורח חיים/אופי של אדם מסויים אז אני לא מנסה אפילו זאת הבעיה אצלי.. ואני גם לא יודע על סמך מה לחפש מישהי טובה של בית ולא סתם משהו
אנונימי
באותו הנושא: