5 תשובות
כן נפשיות בעיקר
מבחינה נפשית כן אבל גם זה יעבור הכל תלוי בך
היי ברור שיש לזה השלכות כמו לכל דבר אחר בעולם. הכי חשוב שלא תיפלי ולא תתני לזה להשפיע עליך ותפלי לדיכאון קשה את צריכה אנשים שאת תסמכי עליהם שיהיו לצידך באותה תקופה, ויהיה לזה בעיות נפשיות אבל אם המצב הנפשי שלך יתחיל להתדרדר את תתחילי לפגוע גם בבריאות שלך אני יכולה לתת לך דוגמה מהחיים שלי. הייתי בזוגיות רעילה שנתיים, 3 חודשים אחרי הפרידה הייתי במצב גרוע כי לא היה לי אנשים לצידי כולם ניתקו איתי קשר ועם הזמן הבכי הפך לפגיעה עצמית. אבל הכי חשוב שבזמן השפל שלך תזכרי שזה רק תקופה!! ויבוא מישהו אחריו והוא יהיה הרבה יותר טוב אני ממש מקווה שתמצאי מישהו שיתנהג אליך כמו נסיכה לא כמו צעצוע ואני מאמינה שבעזרת השם התקופה הזאת תעבור לך קל ואם משהו את תמיד יכולה לכתוב לי בפרטי אני יהיה פה להקשיב לך תזכרי שה תמיד לצידך והוא אף פעם לא יתן לך להיפגע זה רק עוד תקופה בחיים עוד מכשול שאת צריכה לעבור כדי לראות את האור בעולם חיובי יותר 3>
נפשיות אולי,כנראה קצת יהיה קשה להיפתח ולהתקדם הלאה כי בכל זאת 3 שנים זה המון...אבל בקטנה טוב שיצאת משם כי זה יכל להיות להיות גרוע,עכשיו יש לך זמן עם עצמך ובשביל להכיר עולם:)
נפשיות כן