5 תשובות
לא קשה אבל זה לוקח זמן וצריך סבלנות
ממש לא קשה. לוקח זמן לקלוט מי בראש שלך - אבל מלכתחילה ישנו בינון מוצלח של רמת האינטליגנציה ככה שזה סבבה
כן, זה קצת משתנה ממוסדות למוסדות. למשל בן גוריון ידועה כחברתית במיוחד. איפה שלמדתי, בעברית, הסטודנטים ידועים כתחרותיים או מנוכרים וכמעט כל מי שדיברתי איתו חווה בדידות מתישהו במהלך התואר. אבל זה כמובן תלוי גם בך ובכמה מאמץ אקטיבי אתה עושה כדי להכיר אנשים. יש יתרון לזה שבכל קורס ותרגול יש מיקס שונה של אנשים, יש די הרבה הזדמנויות אבל אין הרבה שחוו חיי חברה פורחים אצלנו.
יש מוסדות שיש יותר אווירה וחיבור בין הסטודנטים ויש כאלה שפחות.
כמו שאמרו פה, הרבה פעמים זה תלוי תחרותיות וסביבה.
גם בבן גוריון מטפחים בהתאם את החיים הסטודנטיאליים עם פעילויות לסטודנטים.. וגם בגלל שהרבה משם באים מבחוץ וגרים כולם ביחד, וממש הרימו את סצנת הצעירים בבש- אז זה גלגל חוזר
אבל בסוף להכיר אנשים בין אם בתואר או בכלל.. אפשר מכל מקום וזה גם מאוד תלוי בכמה את מנסה גם לגשת ולמצוא הזדמנויות
כמו שאמרו פה, הרבה פעמים זה תלוי תחרותיות וסביבה.
גם בבן גוריון מטפחים בהתאם את החיים הסטודנטיאליים עם פעילויות לסטודנטים.. וגם בגלל שהרבה משם באים מבחוץ וגרים כולם ביחד, וממש הרימו את סצנת הצעירים בבש- אז זה גלגל חוזר
אבל בסוף להכיר אנשים בין אם בתואר או בכלל.. אפשר מכל מקום וזה גם מאוד תלוי בכמה את מנסה גם לגשת ולמצוא הזדמנויות
באותו הנושא: