7 תשובות
שואלים אותך כדי לדעת לאן לשייך אותך אבל זה לא כזה חשוב זה חלק קטן
שואל השאלה:
יהיה עוד דברים בעתיד שישאלו אותי משהו בסגנון של ריאיון אישי בצו ראשון אבל שהוא עם יותר חשיבות?
אנונימי
גם כדי להכיר איתך קצת
וגם כדי לדעת לאיזה כיוון אתה מתאים
זה מעין היכרות שקצת חשובה
זה חשוב לקביעת התאמה לדברים

אבל מה שתגידי שם (לוחמת או לא, בסיס סגור או פתוח..) לא מה שיקבע לך את התפקיד ולא מה שיקרה
שואל השאלה:
יש עוד ראיונות בעתיד במהלך ההכנה לגיוס שהם חשובים ולוקחים אותם יותר ברצינות?
אנונימי
יש יום המאה

וגם בסדיר עצמו דברים משתנים
כשתתחיל להתמיין לתפקידים ספציפיים יותר יהיו לך ראיונות פסיכולוגים/אישיים/מקצועיים והם הרבה יותר חשובים מהזה שבצו הראשון.